Zabrane u vezi ženine kose i obrvā i propis u vezi sa farbanjem i lahkim bojenjem (nijansiranjem) kose 1) Od žene se zahtijeva da pusti svoju kosu da raste duga, i nije joj dozvoljeno da brije svoju glavu, izuzev u slučaju krajnje nužde. Šejh Muhammed ibn Ibrāhīm āluš-šejh, nekadašnji muftija Saudijske Arabije, Allāh mu se smilovao, kaže: ''Što se tiče kose sa glave žene, nije dozvoljeno da se ona obrije, zbog hadīsa koji je zabilježio en-Nesā'ī u svome ''Sunenu'' sa svojim senedom od 'Alija, neka je Allāh njime zadovoljan. El-Bezzār ga je također zabilježio sa svojim senedom u svome ''Musnedu'' od 'Uthmāna. Također ga je zabilježio i Ibn Džerīr sa svojim senedom od 'Iqrime, da su oni ('Alī, 'Uthmān i 'Iqrime) rekli: ''Allāhov Poslanik, sallallāhu 'alejhu we sellem, je ženi zabranio brijanje glave.'' Zabrana Allāhovog Poslanika, sallallāhu 'alejhi we sellem, upućuje da je zabranjena radnja – harām, izuzev ako postoji drugi dokaz koji ukazuje drugačije.'' Mulla 'Alī, neka je Allāh njime zadovoljan, Qāri, je u djelu ''El-Mirqah šerh el-miškāt'' rekao: ''…u vezi zabrane Allāhovog Poslanika, sallallāhu 'alejhi we sellem: ''…da žena brije svoju glavu…'': Ovo je zato što su dlake sa kose žene poput brade muškarca u smislu ljepote i izgleda'' 13 U vezi skraćivanja kose, ako postoji potreba da ovo bude učinjeno iz nekog drugog razloga osim u cilju uljepšavanja, npr. da ona nisuviše duga i teška za nju da se s njom snalazi – onda nema štete da ona dovede u red (skrati) svoju kosu, u granicama te potrebe. Neke od žena Allāhovog Poslanika, sallallāhu 'alejhi we sellem, su to činile nakon njegove, sallallāhu 'alejhi we sellem, smrti, pošto nisu imale potrebe da se uljepšavaju, pa prema tome one nisu imale potrebe da drže svoju kosu dugom. Međutim, ako je njen nijjet (namjera) da kraćenjem kose oponaša žene nevjernice ili griješne žene, ili da oponaša muškarce – u tom slučaju je njeno kraćenje kose harām, bez ikakve sumnje, zbog zabrane oponašanja nevjernikā uopšte, i zbog zabrane ženama da oponašaju muškarce. Ako joj je nijjet da se uljepša, onda postoji svaki razlog da se kaže da ni to nije dozvoljeno. Naš šejh, Muhammed Emīn eš-Šenqītī, Allāh mu se smilovao, je rekao: ''Običaj koji je postao rasprostranjen u mnogim zemljama, običaj da žena skraćuje svoju kosu do njenog korijena – je zapadnjačka praksa, suprotna praksi muslimanskih žena i praksi žena Arapkinja prije islāma. Prema tome, ovo je među devijacijama, čija su se zla proširila među narodom u njihovoj vjeri, njihovom ponašanju, stilu i drugim poljima.'' On je onda objasnio hadīs da su žene Allāhovog Poslanika, sallallāhu 'alejhi we sellem, skraćivale kosu sa svojih glava, dok nisu izgledale kao wafrā. 14ije u stanju da vodi računa o kosi, ili kosa postaj''Što se tiče onoga što neke od muslimanskih žena u ovo vrijeme rade – kao što je vezivanje kose u jednu stranu ili njeno sakupljanje iza njene glave, ili njeno vezivanje iznad njene glave, kao što to čine zapadne žene – ovo nije dozvoljeno, pošto predstavlja oponašanje ženā nevjernika. Prenosi se od Ebu Hurejre, neka je Allāh njime zadovoljan, u dugom hadīsu, da je rekao: ''Allāhov Poslanik, sallallāhu 'alejhi we sellem, je rekao: 'Postoje dvije vrste stanovnika vatre koje nisam vidio: ljudi sa bičevima kao repovi krava, koji njima tuku ljude, i žene koje su obučene, ali gole, žene koje se udvaraju 16, njihove glave su kao grbe mršavih deva – one nikad neće ući u džennet, niti će osjetiti njegov miris, iako se njegov miris osjeća na toliku i toliku udaljenost'. '' 17 Neki od učenjaka su riječi: ''… njihove glave su kao grbe mršavih deva'' protumačili da one znače da ove žene dotjeruju svoju kosu u jednu stranu, i ovo je stil nemarnih (neurednih) žena. Druge žene također dotjeruju svoju kosu na ovaj način, koji je stil zapadnih žena, i onih muslimanskih žena koje ih oponašaju.'' Kao što ženi muslimanki nije dozvoljeno da brije svoju glavu ili da bespotrebno krati svoju kosu, njoj također nije dozvoljeno da udruži (spoji) svoju kosu sa lažnom kosom (tj. da nosi periku). To je zbog onoga što je zabilježeno u ''Sahīhu'' Buhārīje i Muslima: ''Allāhov Poslanik, sallallāhu 'alejhi we sellem, je prokleo ženu koja spaja svoju kosu sa lažnom kosom i onu koja to radi drugoj ženi''. Ovo je zbog neiskrenosti, koja je sadržana u ovom djelu. Primjer toga je da nosi periku, kao što je danas rasprostranjeno. (šejh Sālih Fewzān)